BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 1, 2011

~cOntES sAhAbATkU kesAyAngAnkU~

neXt kOnteS  yG aQ naK joiN...
huhuhUhu
naK serTAi?
kLIk SINI


lAu kMurAng maU tAu sYraT2 tUk srTAi koNtes ni...,
kLik jak buTang "SINI" kat Ats 2....
oKAyla...
tNpa mlEngAhkn masA lek,aq PerSembHkAn gMbaR trbek bg aQ bsaMA2 ngaN kwn2 aQ yG aQ sYg sGT!!!

<3
<3
<3
<3
<3

tIgA

<3
<3
<3
<3

dUa

<3
<3
<3
<3

saTu
 <3
<3
<3
<3

tAdA!!!!


okAy tAk?oKAy kaN?
huhuhu
oKAy,nAk crIta sAl gMbar nI...
niLah faMIlY aQ kaT skUla a.k.a kLAs 6 iBnu BAtuttAh....maSa ni takDe ciKgu mAsuK kelAs...jd,kiTOwNg pn aMbIk ksmPAtAn gAmbAR kAT luAR bLAkAng klAs kiTowAng...
yAng dUk kaT tgAh2 2 kiTowNG pNggIl 'DADDY' n 'MUMMY'...huhuhu...
yG bdirI ni suMA kiRAnyA anK2 la...huhuhu....ngAm2kAn...4 owg lLaki n 4 owG pMpuan..huhuhu
kiTowNg nAmAkN gMbAr ni "OUr FAMILY":D

okAy...mknA pshAbaTAn TuK aq plaK ialAh biLa sahAbat sntIasa ada semaSa kiTA susaAh atAu snAng...sAnggup tNggUng risIKo ksLAhAn sesAma berPUn soWang jer yAng sAlaH...bilA saHAbT adA masA kitA luAhkan masaLAh kitA paDA sseOrAng...dAn yg pALing pNtinG ialAhh membUAtkan kiTA rasA kitA dihArgai daN seNtiAsa berAda dalAm suAsAna kekeLUargAan bila bsAma merekA...
itUla mknA psaHAbaTAn bAgi AQ....

naK tAg :

2 blAh2:

cik tie@ibtisam said...

dear~~
nape xtgglkan link kt cik tie??

eley's life said...

lupe la plAk...hahah....jaP ek...